"כמורה לתנועה לגיל הרך אני רואה חשיבות עליונה במתן מענה נכון לקבוצה אותה אנו מלמדים
במהלך הקורס נלמד לא רק משחקים ופעילויות אלא גם נלמד מהו משחק טוב ומהו משחק לא נכון
נכיר מהם גורמי ההפרעה בשיעור ואיך מתמודדים איתם
נלמד להכין אביזרים "ראויים " לפעילות עם ילדים מכלום (!)
ובעיקר נלמד להנות ממה שאנו עושים .
המטרה היא ללמוד מן החוויה אל הידע –
כאשר הגוף נמצא בתנועה וחוויה הסיכוי שהידע יוטמע הוא הגדול ביותר ". בעל תואר שני בייעוץ חינוכי טיפולי בוגר סמינר הקיבוצים ,בעל תואר ראשון ותעודת הוראה במחול ותנועה , בעל תואר ראשון בחינוך מיוחד